keskiviikko 13. huhtikuuta 2016

Bears House Nursery

Moiks!

Tänään ei tuu videoo, syystä että makaan sängynpohjalla tärisemässä yöllisestä oksentamiskohtauksesta ja ei oikeen riitä energia videon kuvaamiseen. 

Kerron kuitenki vähän mun työpaikasta, josta valitettavasti joudun olemaan nyt pois. Eli työskentelen Bears House Nurseryssä joka on päiväkoti. Oon tällä hetkellä Honey Bearsien kanssa, jotka on 0-2 vuotiaita. Tosi ihania! Niillä on oma kerros myös 2-3 vuotiaille sekä preschool-lapsille, eli 4v eteenpäin. Työntekijä/lapsimäärää en osaa sanoa, mut kyl siel vilinää ja vilskettä riittää!

Nyt ku oon ollu vauvojen kanssa, oon pääasiassa leikittäny ja nukuttanu niitä. Mun kanssa työskentelee Simone, Aimee ja Emily jotka on kaikki tosi mukavia! Mun tehtävä on pääasiassa toimia ylimääräsenä käsiparina vauvahuoneessa, eli en vauhda vaippoja tai avaa ovia tai mitään tällasta. Mut eipä se mua haittaa! :D 

Kivaa on ollu, nyt vähän vähemmän kivaa ku olo on nii huono et en saa nukutuksikaa. Mut ehkä tästä selvitään!

- Jenna

1 kommentti:

  1. Ootko jo parantunut? Sun reissu alkaa kohta lähenemään loppua - kerro vielä lisää työstäsi ja arkipäivistäsi. Kiinnostaa!!!

    VastaaPoista